7 Nisan 2010 Çarşamba

LEZİZ dergisi NİSAN 2010 sayısı çıktı, Aldınız mı ?

Leziz Dergisi Nisan 2010

Aylık yemek dergilerini alıpta ya bu insanlar bu tarifleri nerden buluyor.. Hayır bu kadar güzel yemekler yapılabilirmi.. Nasıl oluyorda birde ölçülerle tutturabiliyorlar? Yoksa kimya deneği yapar gibi durmadan ölçüp biçiyorlarmı? Mutfakta değilde acaba labaratuvardamı çalışıyorlarr.. Yok canıım bu insanlar normal değil!
Evet evet bende artık normal olmayan insanlar kategorisindeyim.. Hehe.. Zaten blog yazmaya başladığımdan beri mutfağım labaratuvar gibi. Üstüne birde bu dergi maceraları.. Şimdi sorumluluk daha da fazla. Önce LEZZET dergisinde çay saati, şimdi LEZİZ dergisinde bahar menüsü.. Eee artık yakındır YASEMİN MUTFAKTA diye dergi bile çıkarırım ben :D:D:D Hahahahha! Ay nasıl da abartırım!
Dergide size harika bir bahar menüsü hazırladım.. Tamamı bahar sebzeleri ile hazırlanmış, kuzununda mevsimi Nisan ayıymışş .. Ee daha ne olsun! Yiyenlere afiyet olsun..
Sütlü havuç çorbası, marullu yasemin pilavı, kızarmış taze fasülye, nar ekşili kuzu kavurma ve son olarak vişneli peykek.. Yemeee yanında yat :D



Sevgili İnci ve Hande ile harikaa bir çekim günü yaşadık. Bol yemeli bol içmeli ve elbette boool kahkahalı bir gün oldu.. Biz muhabbetin dip kuyularında "Neden?"leri ararken sevgili Hande usanmadan fotoğraf çekti durdu. Ama arada muhabbetten geri kalmadı bize "Çünkü..." leri açıkladı.. Allahım yani LEZİZ in her çekimi böyle geçiyorsa ben bu dergide gönüllü bile çalışabilirim, deeeerrrmiişimmmm :D:D:D
Perde arkasındaki iki yetenekli insanı sahneye alıyorum bu yazımda.. Sizleri tanımak sizlerle yemekten konuşmak çook büyük keyifti.. Gene gelin gene eğlenelim! Söz bu sefer size demleme çay yapacağım :D

18 yorum:

  1. Yasemin Hanım dergideki tariflerinize baktım daha öncede lezzet dergisindeki tariflerinizi incelemiştim.Elinize emeğinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. aldım aldım ilk alanlardan biriyim hatta:) tavşan çorbasını bile yaptım :)) ellerinize sağlık tüm emek verenler

    YanıtlaSil
  4. Doğruyu söylüyorum almadım ama bu yazıdan sonra haftasonu alacağım:)

    YanıtlaSil
  5. Aldım alınmazmı nefis hepsi denenecek:))ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Sevgi Yasemin lezzet dergisini kaçırdım ama bunu kesin alıcam. Tebrikler arkadaşım.

    YanıtlaSil
  7. yasemin tebrik ediyorum, dergi maceralarına devam desene süpersin :)) ben alayım hemen kolaysa taifler yaparım da :))

    YanıtlaSil
  8. Sevgili yasemin çok tebrik ederim..dergiyi alıp bakacağım..başarılar..sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. İşte bu kız var ya....
    "Benim arkadaşım, biliyormusunuz ?"

    Diye hava atıyorum sayende cicimmmm. :))

    YanıtlaSil
  10. tekrar tebrik ederim tatlım başarılarının devamını diliyorum.
    Bende yaparım müge gibi bakın kız varya ben bunu tanıyorum hatta eşime diyorum hani beni bir etkinlikte metrobüse kadar bırakan neşeli, hatun diyorum:))

    YanıtlaSil
  11. Tebrik ederim.Dergiyi almadım ama hemen alacam,sizi okumak isterim.Ellerinize sağlık.Sevgilerrr.Kocaman kocaman teşekkürle öpüyorum....

    YanıtlaSil
  12. Simdi Türkiyede olsaydim hemen en yakin bir yerden leziz dergisini almaya giderdim....Sonra eve gelir kendime bir kahve hazirlar,kahvemi yudumlarken tariflere teker teker göz atardim ama maalesef..!
    ahhh ahhhh..

    YanıtlaSil
  13. Dergiyi almış ve okumuştum. Tebrikler. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Efenim demek ki hemen gidip bir Leziz dergisi alıyoruz bu ayda. Ben Lezzet'e devam edersin diye ümitliydim ama demek ki Leziz ekibi headhunter lık yaptı:) Tebrik ediyorum Leziz ekibini:) Lezzet dergisine de geçmiş olsun artık:)
    başarıların artarak devam etsin böyle arkadaşım...

    YanıtlaSil
  15. Selamün aleyküm kardesim,basarilarinizin devamini dilerim size katiliyorum tarifler denenmeden yayinlanmamali asla ,netten aldigim bazi tariflerde cok yanilgilara düsdüm güvenmedigim bloglardan birsey yapmamaya gayret ediyorum her isimizde hakki koruyan olalim sizden Allah razi olsun

    YanıtlaSil
  16. yasemin hanım bu vişneli peykek tarifiniz yokmu sitede,çok merak ettim

    YanıtlaSil
  17. Merhaba gulsen,

    Henuz yayinlamadim. Bayramdan sonra insallahhh!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin