7 Mart 2011 Pazartesi

Yasaklanma ve Kınama...

BLOGUMA DOKUNMA!

İnsan önce kendini bilmeli.. Önce hatayı kendinde aramalı. Attığı her adımda acaba bu hareketim nerelere dokunur, birilerinin hakkına girermiyim demeli..

Birilerinin bir servet değerinde telif ödediği, onun dışında milyonlarca aboneninde bu yatırıma karşılık yine para ödeyerek kendi paylarına düşeni aldığı, yani bu kadar çok kişinin hakkı varken babasının malı gibi yayın yapan bir takım densizlerin yüzünden bu ve benzeri bir çok emekçinin bloguna erişim engellenmiş durumda..

Zaten toprak altında haspel kader yaşayan iletişim ağlarımızın bir veya birkaç siteyi engelleme telknolojisinden bir haber oluşu da cabası..

Ee birde blogger'in bağıra bağıra "Şikayet et" butonuna tıklanmasına ve hak aranmasına rağmen kayıtsız kalışı..

vs vs vs..

Bu yazıyı yazmamak için çok dirensemde içimdeki haykırışı daha fazla susturamadım.

Sayfalarımıza girmeye her çalıştığımızda sanki +18 siteler gibi ya da kaçakçılık yapan siteler gibi, ya da hakaret eden halkın birliğini bütünlüğünü bozan bir çok ahlaksız siteler gibi, ki o siteler bile yasak değil!, "YASAKLANMIŞTIR..." ibaresini görmek bizim değil blogumuza şahsımıza yapılan büyük bir HAKARETTİR!

Sırayla bu tarz densiz blogları engellemediği için Google'ı, hala eski püskü yırtık pırtık alt yapıyla kendini bişey zanneden teknoloji fakiri internet sağlayıcıları, ama hepsinden öte bu tarz HAKSIZ YAYIN YAPAN SÖZDE BLOGCULARI esefle ama çook büyük esefle KI-NI-YO-RUM..

7 yorum:

  1. kul hakkı ödenmesi en zor bedel :(

    YanıtlaSil
  2. Yasemin,ben de doldum taşmak üzereyim diyebilirim..
    Ha bugün, ha yarın düzelir diye bekliyorum ama nafile!
    Böyle haksızlık olamaz....
    Olmamalı!!
    Umarım tez zamanda düzelir herşey..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Ben umudumu yitirmedim, bir sekilde halolucka hersey.
    bunca emegi yok sayamazlar bir anda.

    YanıtlaSil
  4. Yasaklar yüzünden bir önceki güzel postu görememiştim. Nive yıllara Sencer... Hep güzellikler içinde e özgür bir dünyada büyü

    YanıtlaSil
  5. Yasemin hanim, ne zamandir yoksunuz, özlettiniz kendinizi! Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Nerelerdesiniz Yasemin hanım?Siteye her bakışımda aynı yazıyı görünce mutsuz oluyorum :) Umarım kötü bir durum yoktur.En yakın zamanda yeni tariflerinizle dönmeniz dileğiyle;)

    YanıtlaSil
  7. her türlü yasağa karşıyız...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkürler!

Blog Widget by LinkWithin